Als je moeder sterft
en je vader een tijdje geleden.
Weet dan dat je liefde erft
want kind zijn, is nu verleden.
52
kaarsjes aangestoken
Steek een kaarsje aan
Deze mensen hebben een kaarsje aangestoken
- 02-02-2021 21:52 Hans en ingrid ter braake
- 23-09-2020 15:03 Mirjam Mentink
- 18-09-2020 18:55 Miny en Ferdy Mentink
- 16-09-2020 13:40 Rudolf & Gerda
- 26-07-2020 13:12 Hetty Meulenbeld
- 20-07-2020 09:36 Aloys en Annie Timmerhuis
- 19-07-2020 21:03 Maikel en Marion Kleinpenning
- 19-07-2020 12:35 Alwie en Gerda Leus
- 17-07-2020 22:25 Regina (TMZ)
- 17-07-2020 20:11 Tonnie en Ria Kroeze
- 17-07-2020 17:17 Haike Loman
- 17-07-2020 16:38 Martijn en Dewi Mentink
- 17-07-2020 15:46 Petra van der Velde
- 17-07-2020 15:15 Jos en Karin Leussink-Hagedoorn
- 17-07-2020 10:55 Rene en Ellie Kreuwel-Lenferink
- 16-07-2020 21:54 Jenny Irene Hermine Grobbe
- 16-07-2020 17:51 Mariet Hannink
- 16-07-2020 16:17 Roy & Marloes
- 16-07-2020 15:25 Familie Rerink
- 16-07-2020 14:06 Aalt enOlga de Ruiter
- 16-07-2020 13:00 Henk en Ria Leemhuis
- 16-07-2020 07:35 Bertus en Finy Pleij
- 16-07-2020 05:44 Niels en Marloes, Diede & Imke
- 15-07-2020 22:49 Minie en Erwin.
- 15-07-2020 20:37 Linda Arends
- 15-07-2020 19:45 Herman en riet albergen
- 15-07-2020 19:26 Sabine
- 15-07-2020 19:26 Marita Steggink
- 15-07-2020 17:48 Yvonne Haarhuis
- 15-07-2020 17:26 Heidy Lenferink en Martijn Diepenmaat
- 15-07-2020 17:10 Zwager Ferdy
- 15-07-2020 12:34 Schoonzus Brigitte
- 15-07-2020 12:28 Herman Arends
- 15-07-2020 12:22 stephan leus
- 15-07-2020 12:17 Hans ,Ria Boddeman
- 15-07-2020 12:00 Fam. Lenferink aadijk
- 15-07-2020 11:17 Trudy Satink
- 15-07-2020 09:31 Zusje Gerda
- 15-07-2020 09:29 Zusje Gerda
- 15-07-2020 09:18 Fam. Juninck
- 15-07-2020 09:18 Maikel en Angela
- 15-07-2020 09:13 Marianne ten Oever- Lenferink
- 15-07-2020 08:02 Judith Hoevenberg
- 15-07-2020 07:34 Brigitte Steenkamp
- 15-07-2020 07:15 Zus Miny
- 14-07-2020 18:24 Janny Biglaar
Reacties (35)
Plaats een bericht
Plaats een bericht Cancel reply
Gecondoleerd
Heel veel sterkte met dit grote verlies🍃
Gecondoleerd
Beste Sabine & Raymon en Mark & Ruth, gecondoleerd met het verlies van jullie (schoon)moeder en oma. Wat verdrietig dat jullie haar ook zo vroeg moeten missen. In gedachten zijn we bij jullie. Veel sterkte gewenst.
Gecondoleerd.
Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies.
Condoleance
Mark en familie, gecondoleerd met het overlijden van jullie moeder. Veel sterkte gewenst.
Gecondoleerd
Mark en Ruth, Sabine en Raymon en kinderen, gecondoleerd en veel sterkte gewenst in deze verdrietige tijd.
Veel sterkte!
Lieve Sabine, Raymon, Guus, Teun, Mark en Ruth. Gecondoleerd met het verlies van jullie (schoon-)moeder en oma. Heel veel sterkte en kracht gewenst de komende tijd. Denken aan jullie!
Sterkte samen.
Heel veel sterkte met het verlies van jullie moeder en oma.
Heel veel sterkte samen
Beste Fam. Lenferink-Arends, gecondoleerd met het verlies van jullie moeder, oma, zus,schoonzus en tante.
Wij kunnen hier geen woorden voor vinden.
Beste Sabine, Raymon, Guus, Teun, Mark en Ruth. Te vroeg is van jullie heengegaan je moeder en oma. Langs deze weg wensen wij jullie in het bijzonder, de familie Lenferink en Arends, de komende tijd heel veel sterkte toe.
Medeleven
Heel veel sterkte met het verlies van jullie moeder en oma.
Medeleven
Mark, Ruth, Sabine, Raymond en kinderen Guus & Teun gecondoleerd met het verlies van jullie moeder en oma. Heel veel sterkte gewenst de komende tijd.
Heel veel sterkte.
Gecondoleerd met het verlies van uw moeder, oma, zus, schoonzus en tante. Heel veel sterkte toegewenst de komende tijd!
Gecondoleerd
Geschokt vernamen wij dat jullie moeder/oma, voor ons zo onverwacht, is overleden. Van harte gecondoleerd. We wensen jullie en de hele familie heel veel sterkte nu en in de toekomst.
Wat je in je hart bewaart raak je nooit meer kwijt!
Beste Mark en Ruth, Sabine, Raymond, Guus en Teun. Wat kan het allemaal toch snel gaan. Wij wensen jullie heel veel sterkte voor nu en de komende tijd.
gecondoleerd
Gecondoleerd met het overlijden van jullie moeder, schoonmoeder en oma. Wij wensen jullie heel veel sterkte en kracht.
Gecondoleerd
Sabine, Raymon, Guus & Teun en familie, van harte gecondoleerd met het overlijden van jullie (schoon)moeder en oma. Wat een groot gemis. Groeten van Dennis & Annette, Casper, Olle & Filou Rerink
Sterkte
Lieve Sabine Raymon Guus en Teun.en Mark en Ruth. We willen jullie Condoleren met het verlies van jullie moeder ,schoonmoeder, en Oma. We wensen julie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd. We zullen nog vaak terug denken aan de mooie tijd bij ons in het veld. En onze vriendinnendag dat we gezellig bij elkaar zaten sterke verhalen vertellen. Was altijd super gezellig.. veel sterkte deze dagen in gedachten zijn we bij jullie liefs
Gecondoleerd
Beste Sabine & Raymond, Mark & Ruth en kleinkinderen, gecondoleerd met het verlies van jullie (schoon)moeder en oma. Joke was altijd een fijne (oud)collega, oprecht, goede humor en nuchter. Ze heeft zich jaren weggecijferd om altijd klaar te staan voor een ander en nu overkomt haar deze nare ziekte. Wat dat betreft hebben jullie veel te verduren gehad de laatste tijd. Wij wensen jullie dan ook heel veel sterkte en kracht toe dit grote verlies te verwerken.
Deelneming
Graag willen we onze deelneming betuigen met het verlies van jullie moeder en oma. We wensen jullie sterkte voor nu maar vooral voor de komende tijd. En hopen dat de goede en mooie herinneringen aan haar jullie verdriet mag verzachten.
Medeleven
Mark en verdere familie, wij wensen jullie alle kracht en sterkte toe voor nu en de komende tijd.
Heel veel sterkte gewenst
Mark, Ruth en verdere familie gecondoleerd met jullie verlies. Ik wens jullie heel veel sterkte voor nu en de komende tijd.
Geen woorden voor......wat jullie allemaal moeten meemaken.
Sabine, Mark en verdere familie we wensen jullie alle kracht en sterkte toe voor nu en de komende tijd.
Heel veel sterkte komende tijd!
Langs deze weg willen wij jullie condoleren met het verlies van Joke. Heel veel sterkte toegewenst de komende tijd.
Heel veel sterkte
Wij wensen jullie heel veel sterkte en kracht toe met dit zware verlies.
Medeleven.
Lieve fam.Lenferink van Harte gecondoleerd met het overlijden van jullie lieve Ma en Oma.Dat de mooie herinnering aan haar voor jullie een trots mag zijn.
Mijn medeleven
Lieve Sabine en familie, heel veel sterkte voor jullie allen in deze moeilijke periode. Jullie hebben een hele fijne moeder, veel sterkte gewenst. Brigitte Steenkamp (apotheek Schelfhorst)
Veel sterkte
Gecondoleerd met het verlies van jullie moeder en oma. Wij wensen jullie veel sterkte voor nu en de komende tijd.
Gecondoleerd
Heb jullie moeder leren kennen als een liefhebbende echtgenoot en haar als vrijwilligster op het weggeler mogen mee maken….een lieve zorgzame betrokken vrouw…gecondoleerd en heel veel sterkte voor nu en de komende tijd
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Heel veel sterkte
Van harte gecondoleerd met het verlies van jullie moeder en oma.wat je in je hart bewaard raak je nooit meer kwijt!
Wat kan een mens verdragen wat verschrikkelijk is dit
Jammer dat het zo moest lopen ze had beter verdient. Hoop mark en Sabine dat je de kracht vind om door te gaan We leven met je mee
Heel veel sterkte
Wij wensen jullie heel veel sterkte en kracht met het verlies van jullie lieve moeder en oma. Ik ken haar als een hardwerkende lieve vrouw altijd zorgzaam voor anderen. Laat de mooie herinneringen aan haar, jullie troosten.
Wat zijn de juiste woorden om jullie kracht te kunnen geven
Beste Sabine & Raymond , Mark & Ruth en familieleden. We weten niet wat we zeggen moeten, voor zoveel verdriet zijn geen woorden voor. We wensen jullie kracht voor nu en de komende tijd.
Heel veel sterkte
Sabine, Mark en rest van de naasten. Iedereen gecondoleerd met weer een zwaar verlies….Via deze weg alle kracht toegewenst die een mens maar nodig heeft dit verlies te verwerken. Liefs, (tante) Janny Biglaar, Bruinehaar
Dit grote verlies is niet in woorden uit te drukken..
Wij wensen jullie heel veel sterkte en kracht toe Mark, Sabine en naasten van Tante Joke. Hoeveel kan een mens hebben.. we zijn in gedachten bij jullie.