Met een lach en een traan,
heeft zij het leven verlaten.
De rijke herinneringen aan haar,
bijzondere humor, kracht en
uitstraling dragen wij met ons mee.
16
kaarsjes aangestoken
Anneke
Ik lees dat Anneke Leushuis al geruime tijd overleden is, ze zat bij mij in de klas op de Meisjesvakschool in de beginjaren 70…ik schrik er wel van ,Niets blijft ,alles stroomt ….Gecondoleerd voor fam en vrienden .
Anneke
Hoorde net pas dat Anneke er niet meer is. We waren lange jaren collega’s en haar inzet en optimisme maakten me altijd erg blij. Gecondoleerd en rust zacht, lieve Anneke!
Anneke
Gecondoleerd met jullie verlies. Altijd had je tijd voor een gesprekje aan de balie. Vooral over je hondjes raakte je niet uitgepraat. Wat me vooral is bijgebleven je optimisme en je vrolijkheid. Rust zacht Anneke.
Anneke
Ik ben net voor de laatste keer even bij anneke geweest zij lag er vredig bij.Ik wens morgen voor de familie en vrienden van anneke en sterkte dag met deze moeilijke dag . Dag vrolijke lieve schat.
Anneke
Heel veel sterkte met het verlies van jullie zus en tante
Anneke
Gecondoleerd en sterkte met het overlijden van Anneke.
Anneke
Anneke als jij binnenkwam op onze werkafdeling begon ik al te lachen om jou stem vrolijk gemopper lachen alles moet ik nu missen maar in mijn hersenen ben jij altijd aanwezig ik mis je lieve schat Anneke
Super Collega
Lieve An, We zullen je missen op de werkvloer, je humor, je praatjes, je betrokkenheid met de mensen, je gemopper. Maar An je was ook onze vraagbaak bij problemen en een zeer sociaal en hartelijk mens. We zullen je echt missen. Tony
Super Collega
Lieve An, Ik zal je missen je was voor ons een hele fijne collega, mopperkont, maar heel betrokken, sociaal een ongelooflijke gezellige kletskop met veel humor en onze vraagbaak op de werkplek. Ik zal je nooit vergeten Tony.
Gecondoleerd
Gecondoleerd met het verlies van jullie zus en tante heel veel sterkte samen